fbpx

L’ Alcaldessa Rosa Huguet es reuneix amb l’equip de gerència de Serveis de Salut Pública i Consum de Diputació de Barcelona

2015 11 02 ReunioConsumEl passat dijous 29 d’octubre es va produir una trobada amb els responsables de Servei de Suport a les polítiques de Consum de Diputació de Barcelona amb l’objectiu de continuar col•laborant en la tasca de protecció de les persones consumidores dins l’ àmbit local. 

En aquesta reunió es va valorar l’ ús que fa la ciutadania de serveis com l’ Oficina Mòbil d’Atenció al Consumidor, i es va acordar dur a terme noves iniciatives referents a la informació i assessorament a la ciutadania amb el foment del consum responsable i la difusió dels seus drets i deures bàsics mitjançant accions de sensibilització adreçades a col•lectius determinats.

Els tècnics de consum de la Diputació de Barcelona es desplacen cada 2 mesos a Canyelles amb una unitat mòbil en la que atenen i gestionen directament les consultes i reclamacions que tenen els consumidors. Es plantegen consultes i dubtes en sectors tant propers a la vida quotidiana com són telecomunicacions (telefonia fixa, mòbil, internet), subministraments bàsics (electricitat, gas, aigua), serveis financers, habitatge, etc. 

A més es pot accedir a aquest servei mitjançant consulta a l’Ajuntament per rebre una primera atenció dels tècnics municipals que traslladaran de forma telemàtica l’expedient per a que un tècnic en consum de la Diputació de Barcelona faciliti el assessorament especialitzat al ciutadà i gestioni els tràmits pertinents.