fbpx

L'Agenda

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

El butlletí

Subscriu-te al nostre butlletí per rebre tota l'actualitat de Canyelles al teu correu electrònic.

Si us plau, activeu el javascript per enviar aquest formulari

Les recents incidències amb la telefonia es tracten en una xerrada especialitzada

L’Ajuntament de Canyelles des ja fa uns quants anys te conveniat amb la Diputació de Barcelona el servei de suport a les polítiques de consum i que es va renovant anualment. El servei que es presta a la ciutadania mitjançant aquest conveni consisteix en la gestió i tramitació de reclamacions dels ciutadans en matèria de consum: bústia del consumidor, així com la visita periòdica cada dos mesos aproximadament de la unitat mòbil d’informació al consumidor.

La prestació d’aquest servei es valora molt positivament des de l’Ajuntament ja que és una eina de que disposen els Canyellencs per exercir el dret de queixar-se i d’actuar degudament assessorats davant les accions que hom pot creure abusives per part tant de les companyies que presten serveis bàsics com de comerços que ofereixen un tracte inadequat als consumidors.

Dintre d’aquest suport, una de les gestions més habituals que es realitzen són reclamacions envers a companyies de telefonia, on incidències amb altes, baixes i avaries són molt comunes i a nivell particular no sempre es troba un canal adequat per solucionar-les.

També per donar més eines les persones usuàries d’aquests serveis de subministrament el proper dilluns dia 6 de juliol a les 18h a l’Espai de la Gent Gran, tindrà lloc una xerrada sobre subministraments a la llar, en la qual s’abordarà especialment el tema dels problemes de telefonia que darrerament s’estan produint.