Queden ...
per la 18a Fira de Santa Llúcia

El butlletí

Subscriu-te al nostre butlletí per rebre tota l'actualitat de Canyelles al teu correu electrònic.

captcha 

Canyelles implantarà l'APP Línia Verda, una eina de participació ciutadana per resoldre les incidències a la via pública

2020 09 03 liniaverdaCanyelles implantarà aquesta tardor la Plataforma Línia Verda, un nous sistema de comunicació directa entre els ciutadans i l'Ajuntament

Una APP gratuïta que permetrà als ciutadans comunicar incidències a la via pública a través del mòbil per resoldre-les de manera més ràpida i eficaç

L'APP Línia Verda és una nova eina de comunicació i de participació ciutadana entre l'Ajuntament i els ciutadans. Qualsevol ciutadà que detecti una incidència a la via pública (una fuita d'aigua, enllumenat en mal estat, mobiliari públic trencat...) pot fer una foto i comunicar-ho a l'Ajuntament a través de l'APP perquè sigui resolt. Una eina que serà molt útil tenint en compte que Canyelles té un terme municipal molt ampli repartit en onze urbanitzacions. En un municipi tan extens, tot i que hi som de manera permanent perquè tot estigui perfecte, això ens ajudarà molt, Accelera moltísimis que puguem conèixer les incidències, assegura l'alcaldessa de Canyelles, Rosa Huguet.,

L'atenció a les persones, prioritat

L'Ajuntament de Canyelles té com a prioritat l'atenció a les persones i acostar l'Administració als ciutadans, fent-li l'accés més fàcil, més proper i participatiu. És per aquest motiu que posarà en breu a la disposició dels ciutadans aquesta nova eina amb la qual podrà gestionar i comunicar incidències i desperfectes que detecti a l'espai públic. Una comunicació que fot fer en qualsevol moment, d'una forma fàcil i ràpida, a través d'una APP o una web.

Funcionament molt senzill

El funcionament és molt senzill per al ciutadà, que només s'ha de baixar l'APP Línia Verda al seu telèfon mòbil, o bé accedir des del portal web www.lineaverde.com. Des d'allà, de manera molt fàcil i intuitiva, pot informar a l'Ajuntament de qualsevol incidència que hagi detectat al municipi en l'àmbit de serveis o medi ambient. La comunicació arribarà de manera directa al responsable tècnic, que podrà començar a actuar per resoldre-ho de manera inmediata. El sistema permet, a més, mantenir informat en tot moment, al ciutadà, de l'estat en què es troba la incidència que ha comunicat.

Les incidèncis que es poden comunicar són d'àmbits molt diversos com avaries d'aigua, estat de voreres, neteges, enllumenat, parcs i espais verds, instal·lacions municipals, recollida d'escombraries... A la mateixa plataforma, també el ciutadà trobarà notícies actualitzades del municipi i l'agenda d'esdeveniments, entre altres serveis...

L'APP ha estat funcionant de manera interna durant uns mesos i el personal tècnic de l'Ajuntament ha estat format. En poques setmanes, el servei estarà a disposició de tots els ciutadans.