Formació per millorar i implementar el servei de Consum de l'Ajuntament de Canyelles

2021 02 26 formacioconsumoac
Les responsables de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), la tècnica i la regidora de Consum de l'Ajuntament de Canyelles han pres part aquest divendres d'una formació telemàtica a càrrec del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona.
 
L'Objectiu del curs és millorar encara més i implementar l'atenció que s'ofereix des de l'Ajuntament de Canyelles.
La formació es desenvolupa en dues sessions, i consisteix a fer una aproximació a l'àmbit de consum i facilitar l'adquisició de coneixements bàsics sobre la matèria de consum i la recepció i tramitació dels expedients en aquest àmbit.
 
Servei de Consum de Canyelles en marxa
 
Mentre la Diputació de Barcelona no reprengui les visites de l'Oficina Mòbil d'Atenció al Consumidor, es tramiten telemàticament els expedients i consultes dels ciutadans. Així, el servei es manté actiu al municipi i no s'ha interromput en cap moment des de l'inici de la pandèmia.