fbpx

L'Agenda

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

El butlletí

Subscriu-te al nostre butlletí per rebre tota l'actualitat de Canyelles al teu correu electrònic.

Si us plau, activeu el javascript per enviar aquest formulari

El 25 d'abril s'obrirà el termini per la presentació de projectes de Casal d'Estiu Esportiu

A partir del pròxim dia 25 d'abril de 2015 fins al dijous 12 de Maig, ambdós inclosos, es podran presentar a l'Ajuntament de Canyelles mitjançant l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, omplint una instància general i dirigint-se a la regidoria d'esports, els diferents projectes per a la concessió de la gestió i organització del Casal d'Estiu Esportiu.

Els interessats poden descarregar-se les bases reguladores específiques que es troben al final d'aquest article.

El projecte ha de ser un projecte esportiu amb programa d'activitats diverses en horari de 9?h a 14?h i de 9?h a 17?h amb l'opció de dinar i de 8?h a 9?h opció d'acollida, de dilluns a divendres, adequat a les diferents edats (des de P3 fins a nascuts els 1998) per oferir alternatives d'oci a la mainada i als joves durant les seves vacances escolars a partir del 20 de Juny fins al 29 de juliol de 2016.

El programa del Casal ha de comptar amb la realització de diverses activitats relacionades amb la pràctica i iniciació de tota mena d'esports aprofitant les instal·lacions esportives municipals actuals.

Els requisits són els següents:

-Entitat o empresa legalment constituïda i registrada al Consell Esportiu de l'Esport (Còpia registre d'entitats Consell Català de l'Esport)
-Entitat degudament registrada al RMAEC (Registre Municipal d'Associacions i Entitats de Canyelles)
-Projecte detallat de l'activitat
-Programació d'activitats que comprenguin les edats des de P3 fins als nascuts el 1999.
-Contractació Assegurança Responsabilitat Civil i d'Accidents.
-Un monitor per cada 10 alumnes
-40% del total de monitors amb possessió de la titulació de monitor de lleure o tècnic superior en animació sociocultural.
-Caldrà 1 Director de lleure, per a més de 25 alumnes.

Un cop exhaurit el termini de presentació de sol·licituds, es reunirà la comissió qualificadora per avaluar les sol·licituds presentades i en una setmana es notificarà als interessats mitjançant carta ordinària quina ha estat la sol·licitud escollida d'acord amb compliment dels criteris de valoració.

Per consultar les bases, feu clic aquí