Alumnes de l’escola Sant Nicolau han participat en la fase territorial del certamen nacional “En veu alta”
Continuant amb la fase local del certamen que va tenir lloc a la sala de plens de l'Ajuntament el dia 4 de març, l'alumnat de Canyelles de l’escola Sant Nicolau va participar el passat dijous 7 d’abril en la fase territorial del certamen.
El certamen va tenir lloc a l'edifici Neàpolis de Vilanova i la Geltrú on els nens i nenes van realitzar lectures en veu alta davant del públic assistent, com eren els i les companyes d’altres escoles del Garraf.
Aquest dissabte 16 d’abril la Llar d’ Infants els Patufets organitza la seva jornada de portes obertes
El pròxim dissabte 16 d’abril tindrà lloc a la llar d’infants una jornada de portes obertes. Tots aquells interessats en conèixer els serveis que ofereix la llar, l’equip educatiu, així com les instal·lacions ho podran fer de 10.00?h a 13.00?h a l’escola bressol ubicada al passeig de la zona esportiva s/n.
A les 11.00?h es realitzarà una xerrada informativa en la qual les famílies podran conèixer millor el projecte educatiu de la llar. Aquest projecte té com a principal mitjà d’estimulació per aprendre el joc i les activitats de descoberta, experimentació i comunicació a través de diferents llenguatges com el plàstic, el corporal o el musical.
Alumnes de l’Institut Pla del Bosc de Canyelles participen en el concurs Fem Matemàtiques
El dimecres, 30 de març, alumnes del Pla del Bosc es van desplaçar a Valls per participar en la segona fase del concurs Fem Matemàtiques.
Es tracta d’una activitat organitzada anualment per la FEEMCAT amb el suport del Departament d’Ensenyament.
S’organitza en forma de concurs i es desenvolupa en tres fases.
Els alumnes de l'institut Pla del Bosc visiten el Museu d’Història de Barcelona
Amb l’objectiu de complementar les activitats educatives de l’aula de classe, els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’Institut Pla del Bosc de Canyelles han visitat aquest divendres el Museu d’Història de Barcelona.
Aquesta activitat té com a objectiu que els alumnes aprenguin a interpretar el patrimoni per tal de poder construir el seu propi coneixement.