Jornada fluixa pel futbol base després de les vacances de Nadal
Aquest dissabte, 9 de gener, els equips de la Unió Esportiva Canyelles van tenir mala sort en els seus enfrontaments en la competició federada.
Els més menuts, categoria pre benjamí, rebien la visita del CD Ribes, 5è classificat. Tot i realitzar un molt bon partit no van poder endur-se la victòria i van caure amb el resultat final d’1 gol a 5.
L’equip benjamí visitava el sempre competitiu equip de Sant Llorenç del Penedès, AE Ramon Sicart, 3r classificat. Res van poder fer per encaixar un resultat menor davant d’un equip massa superior (7-0).
En canvi, els alevins que també visitaven el camp del AE Ramon Sicart, 9è classificat, van aconseguir un valuós empat a 2 gols.
L’equip sènior que milita a Quarta divisió catalana grup 10, visitava el camp del 6è classificat, CFBase Espirall les Cotes, a Vilafranca del Penedès, va ser superat per un clar 5 a 0.
El Club Atletisme Canyelles participa en el Trofeu Sabadell Promoció-Memorial Natàlia Amiel (Pista Coberta)
El diumenge, 10 de gener, el Club Atletisme Canyelles va participar al Trofeu Sabadell Promoció – Memorial Natàlia Amiel.
Els atletes van participar en diferents proves, a saber: 1000 m llisos; salt de llargada; i d’alçada amb els següents resultats:
Èxit de participació en el III Canicross de Canyelles
La tercera edició del Canicross de Canyelles aconsegueix consolidar-se en el calendari amb una reeixida participació de gairebé 100 corredors provinents d’arreu de Catalunya.
Els guanyadors absoluts han estat en Javier Torres Carrasco del club Gosesport; i en categoria femenina Olga Álvarez Rubio del club AEM Catalunya, que va entrar en tercer lloc de la classificació general.