Bons resultats esportius del cap de setmana per als joves esportistes canyellencs
Aquest dissabte passat 19 d’Octubre de 2013 ha tingut lloc el XXIIIè Cross Escolar de Sta. Margarida i els Monjos on han pres part més de 200 joves atletes de diferents províncies de Catalunya des dels 3 fins els 14 anys.
La competició tenia sortida del camp de futbol municipal dels Monjos i les sortides es dividien segons les edats dels participants que es va iniciar a les 11h amb la categoria Cadet.
Cada nen o nena competeix contra els participants que hagin nascut en el mateix any que ell.
Fins a set alumnes de l’escola Sant Nicolau de Canyelles entrenats per el ex atleta internacional i olímpic Benito Nogales van participar al cross: Lucia Ruiz, Andrea Gallardo, Adrià Egea, Marc Salas , Pablo Gallardo, Anton Chan, Olaya Egea i Dani Martin.
Mig miler de “Bikers” a la VI. Cursa Cuabarrada BTT de Canyelles

500 corredors van prendre part de la sisena edició de la Cursa Cuabarrada BTT de Canyelles, que va tenir lloc el passat diumenge dia 13 d'octubre.
L’entitat local O2sports i l’àrea d’esports de l’Ajuntament de Canyelles han organitzat aquesta cursa de dos recorreguts, un de 25 km i 47 km, a escollir segons el nivell de cada participant.
El canyellenc Miguel Ruiz al Challenge Barcelona-Maresme

El triatleta canyellenc Miguel Ruiz ha participat el passat diumenge en la Challenge Barcelona-Maresme que combina 3800 metres de natació, 180 quilòmetres de bicicleta i 42 quilòmetres de running.
Ruiz ha tancat la seva marca amb un temps de 10 hores i 14 minuts, quedant així en vuitena posició en la classificació de la categoria.