Canyelles potencia la seu electrònica per facilitar els tràmits als ciutadans durant la situació de crisi sanitària pel Covid-19
L'Ajuntament de Canyelles manté l'atenció permanent a les persones i potencia la seu electrònica per facilitar els tràmits als ciutadans
Els tràmits municipals es poden realitzar a través d'Internet accedint a la Seu electrònica, www.seu-e.cat/web/canyelles, un espai web amb els serveis telèmatics que ofereix el municipi de Canyelles.
Un dels tràmits més destacats que es pot realitzar és, per exemple, la sol·licitud d'un certificat i volant d'empadronament. En aquests casos, cal fer la petició a través del Catàleg de Tràmits de la Seu Electrònica. Un cop signat i validat, el document es remetrà a la persona que ho sol·licita.
Per accedir-hi només heu de donar d'alta un idCat Mòbil per identificar-vos a la Seu.
El procés és totalment en línia, i seguint les indicacions de la seu electrònica de l'Ajuntament ho podreu fer sense problemes. Es pot fer a través del web idcatmobil.seu.cat.
▶️ Recordem que l'Ajuntament de Canyelles també ofereix atenció permanent al públic per telèfon:
✅ Al 93 897 30 11 (de 8h a 14h)
✅ Al telèfon dels Guàrdies municipals 686 47 30 10, la resta d'horaris per a urgències
▶️ Telemàtica permanentment a la seu electrònica www.seu-e.cat/web/canyelles
Mantingueu-vos informats de manera permanent a través de:
▶️ La web www.canyelles.cat
▶️ Facebook (@ajcanyelles), Twitter (@Aj_Canyelles), Instagram (@aj_canyelles), Youtube (Ajuntament de Canyelles), i a l'APP Ajuntament de Canyelles
▶️Al Butlletí online. Us podeu donar d'alta fàcilment a www.canyelles.cat